نمایندگی لاماری

گارانتی و خدمات پس از فروش لاماری در شرکت کارنو

گارانتی و خدمات پس از فروش لاماری

گارانتی و خدمات پس از فروش لاماری بسیار مهم است و به شما اطمینان می‌دهد شرکت قابل اطمینانی بر عملکرد خودرو شما نظارت دارد و در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید به آن شرکت مراجعه کنید و مشکل خود را رفع نمایید. خدمات لاماری گسترده است و شرکت ارائه دهنده گارانتی لاماری تلاش کرده است این مسئله را به نفع رانندگان پیش ببرد تا آنها بتوانند در یک محیط بدون دغدغه رانندگی داشته باشند. برای اینکه بتوانید از خدمات این خودرو بهترین استفاده را ببرید، ابتدا باید شرایط گارانتی لاماری را به صورت کامل بررسی کنید. این خودرو دارای سرویس های دوره‌ای لاماری است که شما ابتدا باید به خدمات و سپس به هزینه دوره‌ای لاماری توجع داشته باشید. برای خرید لاماری از نمایندگی رسمی لاماری کلیک کنید.

نمایندگی لاماری

مدت زمان و شرایط گارانتی لاماری

زمانی که صحبت از گارانتی و خدمات پس از فروش لاماری می‌شود، اولین چیزی که در رابطه با خدمات پس از فروش لاماری مطرح می‌گردد، مدت زمان و شرایط گارانتی است. بر اساس اطلاعاتی که در زمینه شرایط گارانتی لاماری ایما مشخص شده است، گارانتی این خودرو 36 ماهه یا 60 هزار کیلومتر است. این امر بدین معناست تا زمانی که کارکرد خودرو به 60 هزار کیلومتر نرسیده است و زمان خرید خودرو زیر 36 ماه است، می‌توان از گارانتی لاماری ایما بهره‌مند شد. البته ممکن است اکنون این سوال مطرح شود که گارانتی بر اساس ماه محاسبه می‌شود یا میزان کارکرد. بهتر است بدانید هر دو فاکتور مهم هستند. اگر کارکرد خودرو به 60 هزار کیلومتر رسیده باشد و زیر 36 ماه باشد، دیگر گارانتی مورد قبول نیست. هر کدام از این دو فاکتور زودتر فرا برسد، گارانتی و خدمات پس از فروش لاماری به اتمام می‌رسد. 

قطعات و سرویس های مشمول گارانتی

در رابطه با گارانتی و خدمات پس از فروش لاماری، باید به قطعات و سرویس‌هایی اشاره کنیم که مشمول گارانتی هستند تا شما بتوانید با آگاهی از این خدمات استفاده کنید. این قطعات به شرح زیر هستند:

  • قوای محرکه
  • سیستم تعلیق، ترمز و فرمان
  • سیستم مولتی‌مدیا
  • رنگ و بدنه خودرو
  • تزئینات داخلی مثل روکش صندلی و غربیلک فرمان
  • تایر 
  • کربن کنیستر، کاتالیست کانورتر، حسگر دوم اکسیژن
  • باتری و صفحه کلاچ
  • لنت ترمزها، لامپ‌ها، تسمه‌ها، شمع، برف‌پاکن
  • گاز کولر 
گارانتی و خدمات پس از فروش لاماری

چه قطعاتی مشمول گارانتی نیستند

در ادامه بررسی گارانتی و خدمات پس از فروش لاماری، این سوال ممکن است پیش بیاید که چه قطعاتی مشمول گارانتی نیستند.  روغن‌ها و روان‌کارها مانند روغن موتور، روغن ترمز، گیربکس، هیدرولیک و غیره از مواردی هستند که در حوزه گارانتی قرار نمی‌گیرند. یکی دیگر از مواردی که جز گارانتی محسوب نمی‌شوند، فلیترهایی هستند که در خودرو به کار می‌روند. به طور مثال، فیلتر هوا، فیلتر بنزین، فیلتر روغن، فیلتر اتاق و انواع دیگر فیلتر مشمول گارانتی نیستند. مایعات مورد نیاز خودرو مانند ضدیخ، شیشه‌شوی و موارد دیگر نیز توسط گارانتی پوشش داده نمی‌شوند.
برای مشاهده خودرو لاماری هیبرید کلیک کنید.

شرایط ابطال گارانتی لاماری

در رابطه با گارانتی و خدمات پس از فروش لاماری باید به مسئله بسیار مهمی اشاره کنیم. زمانی که شما برای دریافت خدمات به نمایندگی لاماری مراجعه می‌کنید، باید بدانید که در برخی از موارد گارانتی به شما تعلق نمی‌گیرد. به طور مثال هرگونه خرابی ناشی از نگه‌داری و استفاده نامناسب از خودرو که بر خلاف چیزی باشد که در قوانین راهنمایی و رانندگی مطرح شده است، توسط این گارانتی پوشش داده نمی‌شود. موارد دیگری که تحت پوشش گارانتی و خدمات پس از فروش لاماری نیستند، به شرح زیرند:

  • در صورتی که مشخص شود تعمیر خودرو توسط نمایندگی‌هایی صورت گرفته است که از سمت آرین پارس توربرو تاییدیه ندارند.
  • در صورتی که نقص فنی و خرابی خودرو به دلیل استفاده از قطعات غیر استاندارد در خودرو باشد.
  • در صورتی که نقص فنی در خودرو به دلیل حمل با نامناسب و یا استفاده نامتعارف از خودرو باشد.
  • در صورتی که مشکل به وجود آمده در خودرو به دلیل استهلاک مواد مصرفی و عدم اقدام برای تعویض آن باشد.
  • در صورتی که نواقص به وجود آمده به دلیل تصادفات و یا بلایای طبیعی باشد. 
  • در صورتی که نقص فنی به وجود آمده به دلیل وجود متعلقات اضافی بر روی خودرو باشد که مورد تایید شرکت سازنده خودرو نیست.
  • مشکلاتی مانند سروصدا یا لرزش که علت آن عیب خودرو نیست و افزایش طول عمر خودرو است.
  • باتری خودرو به این دلیل خراب شده است که بیش از یک ماه است استفاده نشده است.
خدمات پس از فروش لاماری
نمایندگی رسمی فروش لاماری
نمایندگی خودرو لاماری

سرویس های دوره ای در دوره‌ی گارانتی

اگر به تصاویر بالا توجه کنید، می‌توانید با فرآیند سرویس‌ها، گارانتی و خدمات پس از فروش لاماری آشنا شوید. فلش قرمز رنگ به معنای تعویض است. به طول مثال، فیلتر تهویه مطبوع در کارکردهای ۲۰ هزار، ۴۰ هزار و ۶۰ هزار کیلومتر باید تعویض گردد. علامت ذره‌بین بدین معناست که در مدت زمان تعیین شده، خودرو باید توسط نمایندگی مورد تایید بررسی شود. علامت زرد نشان دهنده روانکاوی و علامت سبز نشان دهنده جابجایی است.

تفاوت هزینه قطعات و سرویس‌ها در گارانتی و خارج از آن

در ادامه گارانتی و خدمات پس از فروش لاماری باید به این مسئله اشاره کنیم که هزینه قطعات و سرویس‌ها در خارج از کشور به دلار است و معمولا بالاتر از مبلغی است که در ایران به صاحبان خودرو لاماری ارائه می‌شود. البته باید بدانید با توجه به ثباتی که در کشورهای دیگر وجود دارد، گارانتی در کشورهای دیگر مشمول بسیاری از موارد است و شاید بتوان گفت در خارج از کشور بهتر از ایران اجرا می‌شود.

مراکز خدمات پس از فروش لاماریکارنو

در اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد گارانتی و خدمات پس از فروش لاماری در اختیار شما قرار دهیم. در مورد خدمات پس از فروش لاماریکارنو باید به این موضوع اشاره کنیم که گارانتی لاماری بر اساس کارکرد 60 هزار کیلومتر یا 36 ماه گارانتی ( هرکدام که زودتر فرارسد) مشخص می‌شود.
کسب اطلاعات بیشتر در مورد خودرو لاماری کلیک کنید.