لاماری ایما و فونیکس

مقایسه تخصصی لاماری ایما و فونیکس + راهنمای خرید

مقایسه تخصصی لاماری ایما و فونیکس

مقایسه تخصصی لاماری ایما و فونیکس از جنبه‌های مختلفی صورت می‌گیرد و به شما کمک می‌کند به یک خودرو ویژه با ویژگی‌های قابل توجه دسترسی داشته باشید. بهتر است بدانید که هر دو خودرو در دسته خودروهای شاسی بلند و جمع و جور قرار می‌گیرند و امروزه، خرید این خودروها در میان جوانان باب شده است. مقایسه لاماری و فونیکس می‌تواند رضایت شما را در خرید افزایش دهد. هر دو خودرو از لحاظ ظاهر، مشخصات فنی و موارد دیگر شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند. اما تفاوت‌های جزیی نیز در میان آنها دیده می‌شود که شناخت آنها بسیار مهم است. ظاهر خودرو لاماری ایما پختگی بسیار زیادی دارد، از طرف دیگر ظاهر فونیکس بسیار خاص است و برجستگی‌هایی که در آن به کار رفته است، آن را به یک خودرو ویژه تبدیل کرده است. برای خرید لاماری حتماً از طریق نمایندگی رسمی لاماری اقدام نمایید.

 مقایسه بدنه لاماری و فونیکس

در اولین قدم از مقایسه تخصصی لاماری ایما و فونیکس باید به مقایسه بدنه لاماری و فونیکس بپردازیم. این دو خودرو هر دو مدل اسپرتی دارند و تقریبا مشابه یکدیگر هستند. برخی از المان‌ها از جمله چراغ‌های جلو قرارگرفته در سپر، رینگ‌های مشکی، آینه‌های جانبی قرارگرفته روی درب‌ها و چراغ‌های عقب به‌هم پیوسته در هر دو خودرو مشترک هستند و همین امر باعث شده است که این خودروها مشابه به یکدیگر به نظر برسند. از طرف دیگر، باید به این مسئله نیز توجه داشته باشید که حالت شناور ستون C در خودرو فونیکس حالت خاص‌تری را به آن بخشیده است. به طور کلی، شما باید هر دو خودرو را با یکدیگر مقایسه کنید و سپس، در پایان گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط فروش لاماری همین حالا اقدام کنید.

مقایسه فنی لاماری و فونیکس

در دومین قدم از مقایسه تخصصی لاماری ایما و فونیکس، باید به مقایسه فنی لاماری و فونیکس بپردازیم که به شرح زیر است:

  • لاماری ایما: این خودرو دارای یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو است که به فناروی میتسوبیشی مجهز شده است. قدرت این خودرو 195 اسب بخار و حداکث گشتاور آن برابر 285 نیوتن متر است که می‌تواند نیرو را از طریق گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه به محور جلو انتقال دهد.
  • فونیکس: این خودرو دارای پیشرانه 1.6 لیتری است و حداکثر قدرت و گشتار آن به ترتیب 197 اسب بخار و 280 نیوتن ب متر است. این خودرو نیز نیرو را از طریق گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه به محور جلو انتقال می‌دهد. 

در مقایسه این دو خودرو متوجه می‌شوید که این دو خودرو دارای مشخصات فنی تقریبا مشابه هستند و تفاوت فاحشی در میان آنها دیده نمی‌شود. این مسئله بسیار مهم است و به افراد کمک می‌کند با شناخت کامل اقدام به خرید نمایند.

مقایسه لاماری ایما و فونیکس

مقایسه محرکه و شاسی لاماری و فونیکس

در ادامه مقایسه تخصصی لاماری ایما و فونیکس، باید به مقایسه محرکه و شاسی آن بپردازیم. اگر به مشخصات فنی این دو خودرو توجه داشته باشید، متوجه می‌شوید که محرکه و شاسی لاماری و فونیکس تقریبا مشابه به یکدیگر است. اما کسانی که به جزییات حساسیت زیادی دارند، باید به این مسئله توجه داشته باشند که کفه ترازو در مقایسه این دو ویژگی به سمت خودرو فونیکس سنگینی می‌کند و این مسئله می‌تواند عامل اثرگذاری در خرید یکی از این دو خودرو باشد.
تست درایو لاماری ایما هیبرید یکی از مهمترین کارها است همین حالا مطلب منتشر شده در مورد درایو لاماری را مطالعه کنید.

مقایسه مصرف سوخت لاماری و فونیکس

اکنون در مقایسه تخصصی لاماری ایما و فونیکس، باید به مقایسه مصرف سوخت این دو خودرو اشاره کنیم. مقایسه سوخت لاماری و فونیکس به صورت زیر است:

  • لاماری ایما: این خودرو دارای مصرف سوخت ترکیبی 6.6 لیتر است و برای رسیدن به شتاب از صفر تا صد به 9.5 ثانیه زمان نیاز دارد. 
  • فونیکس: این خودرو دارای مصرف سوخت ترکیبی 7 لیتر است و برای رسیدن به شتاب از صفر تا صد به 8 ثانیه زمان نیاز دارد.

معمولا مقایسه تخصصی لاماری ایما و فونیکس در ابعاد مختلفی صورت می‌گیرد. این دو خودرو از لحاظ مشخصات فنی تشابهات زیادی به یکدیگر دارند و تقریبا نمی‌توان تفاوت فاحشی را میان این دو مشاهده کرد. اما باید به این مسئله توجه داشته باشید در برخی از مشخصات فنی از جمله مصرف سوخت، گشتاور و قدرت، فونیکس بسیار قوی‌تر است. این مسئله بسیار مهم است و به شما کمک می‌کند با توجه به بودجه و ترجیحات خود بهترین گزینه را خریداری کنید.