لاماری ایما و دیگنیتی

مقایسه تخصصی لاماری ایما و دیگنیتی + معایب آنها

مقایسه تخصصی لاماری ایما و دیگنیتی

مقایسه تخصصی لاماری ایما و دیگنیتی در ابعاد مختلف به شما کمک می‌کند که با شناخت کامل برای خرید یکی از این خودروها اقدام کنید. این دو خودرو هر دو خودروهای وارداتی چین هستند که در دسته خودروهای شاسی بلند و جمع و جور قرار می‌گیرند. از زمانی که این خودروها به بازار ایرانی وارد شده‌اند، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته‌اند. اما باید به این مسئله توجه داشته باشید که سوالات زیادی در مورد مقایسه لاماری و دیگنیتی نیز پرسیده می‌شود. لاماری ایما خودرویی است که در بازار ایرانی بسیار محبوب است. دلیل اصلی این امر امکانات بالا و قیمت متناسب در مقایسه با خودروهای دیگر است. خودرو دیگنیتی نیز خودرو دیگری است که محبوبیت دارد و به عنوان یک خودرو با پرستیژ شناخته می‌شود. برای خرید لاماری بهتر است از طریق نمایندگی رسمی لاماری اقدام کنید.

 مقایسه بدنه لاماری و دیگنیتی

در مقایسه تخصصی لاماری ایما و دیگنیتی، بهتر است ابتدا نگاهی به بدنه این دو خودرو داشته باشیم و به مقایسه آنها بپردازیم. خودرو لاماری ایما دارای چراغ‌های اصلی مخفی در گوشه‌های سپر و جلوپنجره بزرگ با خطوط عمودی است که باعث می‌شود ظاهر آن به روزتر و خشن‌تر به نظر برسد. از طرف دیگر، خودرو دیگنیتی دارای استایل کوپه است که آن را به یک خودرو اسپرت عالی تبدیل کرده است. با توجه به این مسئله، شما باید به این دو خودرو توجه داشته باشید و ببینید که کدام یک از آنها برای شما بهتر است و می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما در خرید خودرو باشد.

مقایسه فنی لاماری و دیگنیتی

یکی از مهمترین مواردی که در مقایسه تخصصی لاماری ایما و دیگنیتی باید به آن بپردازیم، مقایسه فنی این دو خودرو با یکدیگر است. مقایسه فنی لاماری و دیگنیتی به صورت زیر است:

  • لاماری ایما: این خودرو دارای یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو است که به فناروی میتسوبیشی مجهز شده است. قدرت این خودرو 195 اسب بخار و حداکث گشتاور آن برابر 285 نیوتن متر است که می‌تواند نیرو را از طریق گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه به محور جلو انتقال دهد.
  • دیگنیتی: این خودرو دارای پیشرانه 2 لیتری توبرو است. حداکثر قدرت و حداکثر گشتاور در خودروی دیگنیتی به ترتیب برابر با 228 اسب بخار و 355 نیوتن متر است. همچنین، این خودرو از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک نیرو را به محور جلو انتقال می‌دهد.

تفاوت در این دو خودرو جزیی است، اما کسانی که به دنبال تجربه خرید رضایت بخش خودرو هستند، باید به این موارد توجه داشته باشند تا بتوانند بهترین خودرو را با توجه به نیازهای خود انتخاب کنند.

مقایسه لاماری ایما و دیگنیتی

مقایسه محرکه و شاسی لاماری و دیگنیتی

مقایسه تخصصی لاماری ایما و دیگنیتی در بخش محرکه و شاسی لاماری به افراد کمک می‌کند، خودرویی را انتخاب کنند که با نیازهای آنها همخوانی دارد. قدرت موتور در خودرو دیگنیتی بیشتر از خودرو لاماری است و همین امر باعث شده است که نرمی حرکت در خودرو دیگنیتی بیشتر از خودرو لاماری باشد. همچنین، باید به این مسئله توجه داشته باشید، کسانی که این خودرو را برای تجربه سرعت بالا خریداری می‌کنند، بهت است به سراغ خودرو دیگنیتی بروند. اما باید بدانید قیمت دیگنیتی ممکن است در مقایسه با خودرو لاماری ایما بیشتر باشد و افرادی که می‌خواهند برای خرید هر یک از این خودروها اقدام کنند، ابتدا باید به بودجه خود توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مطالعه بیشتر: بررسی لاماری هیبریدی بصورت تخصصی

مقایسه مصرف سوخت لاماری و دیگنیتی

در مقایسه تخصصی لاماری ایما و دیگنیتی مسئله مصرف سوخت بسیار مهم است، که به صورت زیر است:

  • لاماری ایما: این خودرو دارای مصرف سوخت ترکیبی 6.6 لیتر است و برای رسیدن به شتاب از صفر تا صد به 9.5 ثانیه زمان نیاز دارد. 
  • دیگنیتی: این خودرو دارای مصرف سوخت ترکیبی 8.3 لیتر است و برای رسیدن به شتاب از صفر تا صد به 9.5 ثانیه نیاز دارد.

بهتر است به این مسئله توجه داشته باشید که این دو خودرو در بسیاری از جهات شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند و در بسیاری از جهات نیز متفاوت هستند، اما این تفاوت‌ها جزیی است. به طور مثال، سرعت و قدرت موتور دیگنیتی در مقایسه با لاماری ایما بیشتر است، اما باید بدانید که قیمت آن نیز از آن خودرو بالاتر می‌رود. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است با کسانی که در این زمینه تخصص دارند، در تماس باشید.