مقایسه تخصصی لاماری ایما و هایما

مقایسه تخصصی لاماری ایما و هایما + راهنمای خرید

مقایسه تخصصی لاماری ایما و هایما

مقایسه تخصصی لاماری ایما و هایما در بخش بدنه، مشخصات فنی، محرکه و شاسی و مصرف سوخت به شما کمک می‌کند این دو خودرو را به خوبی مقایسه کنید و سپس، آنها را با توجه به بودجه و سلیقه خود تهیه کنید. امروزه، تمامی کسانی که به دنبال تجربه خرید یک خودروی ایده‌آل هستند، به مقایسه لاماری و هایما توجه زیادی دارند. زمانی که به این دو خودرو نگاه می‌کنیم، می‌توانیم طراحی جسورانه را به خوبی مشاهده کنیم. چراغ‌های جلو دوتیکه، چراغ‌های عقب پیوسته، آینه‌های جانبی پایه‌دار روی درب‌ها و رینگ‌های بزرگ باعث شده‌اند هر دو خودرو دارای ظاهری خشن و اسپرت باشند و تقریبا می‌توان گفت در بخش ظاهری تفاوت زیادی میان این دو خودرو وجود ندارد. اگر قصد خرید خودروی لاماری را دارید به شما پیشنهاد می‌شود از طریق نمایندگی رسمی لاماری اقدام کنید.

لاماری ایما و هایما

 مقایسه بدنه لاماری و هایما

اولین مسئله‌‌ای که در مقایسه تخصصی لاماری ایما و هایما باید به آن بپردازیم، مقایسه بدنه لاماری و هایما است. به صورت کلی، ظاهر این دو خودرو مشابه به یکدیگر است، اما کاربران بر این عقیده هستند که لاماری ایما دارای ظاهری عامه‌پسندتر است، در صورتی که ظاهر لاماری هایما خاص‌تر و منحصربه‌فردتر است. همچنین، در رابطه با فضای داخلی هر دو خودرو باید به این مسئله اشاره کنیم که ظاهر درونی این دو خودرو نیز شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارد و در هر دو خودرو امکاناتی نظیر مانیتور ایستاده تبلت مانند، غربیلک فرمان D کات و صفحه نشان دهنده‌های تمام دیجیتال دیده می‌شود. اما لاماری ایما دارای طراحی یکپارچه‌تری است و از لحاظ ارگونومی در رتبه بالاتری قرار دارد.

مقایسه فنی لاماری و هایما

یکی دیگر از مواردی که در مقایسه تخصصی لاماری ایما و هایما باید به آن اشاره کنیم، مقایسه فنی لاماری و هایما است. تفاوت این دو خودرو به صورت زیر است:

  • ایما: خودرو لاماری دارای پیشرانه 1.5 لیتری توربو است. این پیشرانه بر اساس فناوری میتسوبیشی طراحی شده است و با کد 4A95TD  به سرار دنیا عرضه می‌شود. قدرت و گشتاور این خودرو به ترتیب 198 اسب بخار و 285 نیوتن متر است. این خودرو دارای گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه است که نیرو را به محور جلو انتقال می‌دهد. سوخت ترکیبی لاماری 6.6 لیتر و شتاب آن از صفر تا صد 9.5 ثانیه است.
  • هایما: این خودرو دارای پیشرانه 1.6 لیتر است و حداکثر قدرت آن 192 اسب بخار و گشتاور آن 293 نیوتن متر است. این خودرو از طیق گیربکس 6 سرعته اتوماتیک کار می‌کند. سوخت ترکیبی هایما 7 لیتر و شتاب آن از صفر تا صد 7.8 ثانیه است.

همانطور که در مقایسه تخصصی لاماری ایما و هایما متوجه شدید، خودرو هایما قدرت بیشتری از خودرو ایما دارد و کسانی که به دنبال تجربه سرعت و شتاب در زمان رانندگی هستند، باید خرید لاماری هایما را مد نظر قرار دهند.

مقایسه محرکه و شاسی لاماری و هایما

در مقایسه محرکه و شاسی لاماری و هایما، باید به مقایسه محرکه شاسی لاماری و هایما بپردازیم که همه چیز در جدول زیر وجود دارد. 

اکنون در مقایسه تخصصی لاماری ایما و هایما باید به مقایسه مصرف سوخت لاماری و هایما اشاره کنیم. به صورت کلی، حجم باک در هر دو خودرو برابر با 55 لیتر است و تقریبا می‌توان گفت که در میزان مصرف سوخت در هر دو خودرو تفاوت زیادی وجود ندارد.

مقایسه مصرف سوخت لاماری و هایما

در مقایسه تخصصی لاماری ایما و هایما باید بگوییم که هایما دارای امکانات ایمنی مدرن‌تری در مقایسه با ایما است. اما میزان خرید و فروش ایما در بازار بیشتر از هایما است. همچنین، این دو خودرو تقریبا از لحاظ ظاهر و روانی حرکت مشابه یکدیگر هستند. اما کسانی که به دنبال تجربه و شتاب بیشتر هستند، باید به سراغ خودرو هایما بروند. قیمت هایما از ایما بیشتر است و خریداران باید به این مسئله به عنوان یک فاکتور مهم توجه داشته باشند.