لاماری ایما و فیدلیتی

مقایسه تخصصی لاماری ایما و فیدلیتی

مقایسه لاماری ایما و فیدلیتی

مقایسه تخصصی لاماری ایما و فیدلیتی در بدنه، مشخصات فنی، امکانات، آپشن‌ها و ایمنی به شما کمک می‌کند با توجه به بودجه و سلیقه‌ای که دارید، بهترین گزینه را انتخاب کنید. در زمان مقایسه لاماری و فیدلیتی باید به کشور سازنده توجه داشته باشید. لاماری و فیدلیتی هر دو ساخت چین هستند و از خودروهای وارداتی ایرانی به شمار می‌روند. طراحی کابین این دو خودرو تقریبا مشابه به یکدیگر است. هر دو خودرو شاسی بلند چینی هستند و فضای یکسانی را در اختیار کاربران این دو خودرو قرار می‌دهند. برخی از کاربران بر این عقیده هستند که فضای داخلی فیدلیتی کمی جدیدتر از فضای داخلی لاماری ایما است. بنابراین، شما با مقایسه این دو خودرو می‌توانید به نتایج خوبی برسید و این مسئله‌ای است که تمامی کاربران در قرن بیست و یکم باید به آن توجه داشته باشند. برای مشاهده و خرید لاماری کلیک کنید.

 مقایسه بدنه لاماری و فیدلیتی

در اولین قدم از مقایسه تخصصی لاماری ایما و فیدلیتی باید به مقایسه بدنه لاماری و فیدلیتی بپردازیم. برخی از کارشناسان بر این عقیده هستند که بدنه لاماری ایما در مقایسه با فیدلیتی بسیار جلوتر است و هرگز نمی‌توان این دو را مقایسه کرد. در واقع، فیدلیتی از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به خودروهای شاسی بلند کلاسیک دارد و کسانی که به دنبال خودروهای کلاسیک هستند، فیدلیتی گزینه خوبی برای آنها بود. در کنار آن، افرادی که به دنبال خودروهای جدید هستند و می‌خواهند به خودرویی مدرن دسترسی داشته باشند و حسن سلیقه خود را به رخ بکشند، باید به سراغ خودرو لاماری ایما باشند.

مقایسه فنی لاماری و فیدلیتی

دومین مسئله‌ای که در مقایسه تخصصی لاماری ایما و فیدلیتی باید به آن اشاره کنیم، مقایسه فنی لاماری و فیدلیتی است. مقایسه این دو خودرو به صورت زیر است:

  • خودروی لاماری ایما: این خودرو دارای موتور توربوشارژ 1.5 لیتری است. این موتور از نوع تزریق مستیم است. قدرت لاماری ایما 195 اسب بخار و گشتاور آن 285 نیوتن متر است. همچنین، خودروی لاماری دارای گیربکس دوکلاچه 7 سرعته روغنی است که نیرو را به سمت محور جلو انتقال می‌دهد.
  • خودروی فیدلیتی: این خودرو به ترتیب دارای قدرت و گشتاوری 156 اسب بخار و 230 نیوتن متر است. گیربکس این خودرو اتوماتیک 6 سرعته دو کلاچه خیس است.
مقایسه ایما و فیدلیتی

مقایسه محرکه و شاسی لاماری و فیدلیتی

سومین مسئله‌ای که در مقایسه تخصصی لاماری ایما و فیدلیتی باید به آن اشاره کنیم، مقایسه محرکه و شاسی لاماری و فیدلیتی است. وزن این دو خودرو مشابه به یکدیگر است. اما باید بدانید که خودرو لاماری به دلیل اینکه پیشرانه قدرتمندی دارد، شتاب و هیجان سواری آن بسیار زیاد است. بر اساس آزمایش‌هایی که از دو خودرو گرفته شده است، مشخص شده است که شتاب خودرو لاماری از صفر تا صد حدود 9 ثانیه است. اما این رقم در خودرو فیدلیتی به 11.9 ثانیه می‌رسد که می‌تواند مقدار بالایی باشد. کاربران به این مسئله اشاره می‌کنند که کیفیت سواری لاماری ایما و فیدلیتی بسیار زیاد است. اما به این مسئله باید توجه داشته باشید که وضعیت لاماری نسبت به فیدلیتی در مسیرهای مارپیچ بسیار بهتر است.

مطالعه بیشتر در مورد شرایط فروش فردا SX5 + نمایندگی آن

مقایسه مصرف سوخت لاماری و فیدلیتی

اکنون در مقایسه تخصصی لاماری ایما و فیدلیتی باید به مقایسه مصرف سوخت لاماری و فیدلیتی اشاره کنیم. لاماری ایما دارای گیربکس هفت سرعته است و این مسئله برتری لاماری را به فیدلیتی نشان می‌دهد. مصرف سوخت لاماری و فیدلیتی تقریبا مشابه به یکدگیر است و برابر با 1.5 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر است. این مقدار نشان می‌دهد که شما با خرید هر دو خودرو می‌توانید به یک خودرو مناسب با مصرف سوخت مناسب دسترسی داشته باشید.  

هر دو خودرو لاماری ایما و فیدلیتی خودرو وارداتی چینی هستند و تشابه زیادی به یکدیگر دارند. خودرو لاماری ایما مشابه به خودروهای شاسی بلند کلاسیک است، اما خودرو فیدلیتی ظاهر بسیا مدرن و خاصی دارد. از طرف دیگر، کابین خودرو لاماری ایما در مقایسه با فیدلیتی مشابه به یکدیگر است، اما کابین خودرو فیدلیتی مدرن‌تر از خودرو لاماری ایما است. با توجه به تمامی این موارد، باید این دو خودرو را با یکدیگر مقایسه کنید، بودجه خود را در نظر بگیرید و به سلیقه خود توجه داشته باشید و در پایان بهترین خودرو را انتخاب کنید.