مقایسه چانگان و لاماری

مقایسه تخصصی لاماری و چانگان + معایب هر کدام

مقایسه تخصصی لاماری و چانگان به شما کمک می‌کند به اطلاعات کاملی دسترسی داشته باشید و در پایان، می‌توانید با توجه به نیازها و سلیقه‌ای که دارید، بهترین گزینه را خریداری کنید. چانگان و لاماری هر دو از خودروهای وارداتی چینی هستند که دارای مزیت‌ها و معایبی هستند. بهتر است بدانید در مقایسه لاماری و چانگان باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که سلیقه و ترجیحات مشتری نقش مهمی در خرید دارد. به طور مثال، یکی از مهمترین مواردی که در اینجا باید به آن اشاره کنیم، کابین داخلی چانگان است. لاماری و چانگان هر دو دارای امکانات زیادی در فضای داخلی کابین هستند. اما در خودرو لاماری شاهد حذف دکمه‌های فیزیکی زیادی هستیم که برای افراد زیادی خوشایند نیست. از طرف دیگر، در خودرو چانگان نیز بخش‌های زیادی در آن تعبیه شده‌اند که برای برخی از افراد خسته کننده است. بنابراین، شما در پایان، باید به نظر خود نیز توجه داشته باشید و ببینید در کدام خودرو احساس راحتی می‌کنید.

برای خرید لاماری همین الان اقدام کنید.

 مقایسه بدنه لاماری و چانگان

برای شروع مقایسه تخصصی لاماری و چانگان باید به مقایسه بدنه لاماری و چانگان بپردازیم. خودرو لاماری و چانگان هر دو شاسی بلند جمع و جوری هستند که در ظاهر بسیار زیبا و مدرن به نظر می‌رسند. خودرو چانگان دارای برخی از پیچیدگی‌ها در طراحی است که این پیچیدگی‌ها در لاماری دیده نمی‌شود و لاماری در مقایسه با آن بسیار مینیمال به نظر می‌رسد. با توجه به این مسئله، شما باید به این موضوع توجه داشته باشید که با کدام خودرو احساس راحتی بیشتری دارید.

مقایسه تخصصصی لاماری و چانگان

برای اطلاع از شرایط فروش لاماری میتوانید از طریق سایت کارنو اقدام نمایید.

مقایسه فنی لاماری و چانگان

یکی از مواردی که در مقایسه تخصصی لاماری و چانگان باید به آن اشاره کنیم، مقایسه فنی لاماری و چانگان است. خودرو چانگان از نظر مشخصات فنی به صورت زیر است:

  • خودرو چانگان دارای پیشرانه 1.5 لیتر توربور است و توان تولید آن 177 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن متر است. گیربکس این خودرو  7 سرعته و دو کلاچه تر است که نیرو را به چرخ‌های جلوی چانگان انتقال می‌دهد.

خودرو لاماری نیز مشخصات فنی زیر را دارد:

  • این خودرو دارای پیشرانه 1.5 لیتری توربور شارژ جی‌دی‌ـی است. این پیشرانه ۴A95 نامیده می‌شود. قدرت خودرو لاماری 195 اسب بخار با گشتاور 285 نیوتن متر است. این خودرو دارای جعبه دنده اتوماتیک دو کلاچه 7 سرعت تر است که می‌تواند نیرو را به چرخ‌های جلو انتقال دهد. حداکثر گشتاور لاماری 1500 تا 4000 دور در دقیقه گزارش شده است.

مقایسه محرکه و شاسی لاماری و چانگان

یکی دیگر از مواردی که در مقایسه تخصصی لاماری و چانگان باید به آن اشاره کنیم، مقایسه محرکه و شاسی لاماری و چانگان است. نیروی محرکه و شاسی خودرو چانگان و لاماری به صورت زیر است:

  • چانگان: چانگان دارای پیشرانه 1.5 لیتری توربو است. این پیشرانه دارای 177 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور است. راندمان حرارتی چانگان به 40 درصد می‌رسد و نیروی تولیدی از طریق گیربکس 7 سرعته و دوکلاچه به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. در این خودرو سه حالت معمولی، اکو و اسپرت تعریف شده است. سیستم تعلیق چانگان در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع چند اتصالی است.
  • لاماری: لامای دارای پیشرانه 1.5 لیتری توربو ااست و تکنولوژی میتسوبیشی در این خودرو در بهترین حالت اجرا شده است. این خودرو 195 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن بر متر گشتاور دارد. سرعت و شتاب این خودرو بسیار بالاست. گیربکس 7 سرعته دو کلاچه باعث شده است عملکرد این خودرو به میزا ن زیادی افزایش پیدا کند و از نقاط قوت آن است.

مقایسه مصرف سوخت لاماری و چانگان

در آخرین بخش از مقایسه تخصصی لاماری و چانگان به مقایسه مصرف سوخت لاماری و چانگان می‌رسیم که در جدول زیر به خوبی توضیح داده شده است. این موارد به شرح زیر هستند:

مقایسه تخصصی لاماری و چانگان در بخش بدنه، مشخصات فنی، شاس و نحوه حرکت به شما کمک می‌کند بهترین خودرو را با توجه به سلیقه و بودجه خود انتخاب کنید.