بررسی تخصصی لاماری هیبریدی

بررسی لاماری هیبریدی بصورت تخصصی

بررسی لاماری هیبریدی

بررسی لاماری هیبریدی بصورت تخصصی به شما کمک می‌کند خودرویی را خریداری کنید که با نیازهای شما همخوانی دارد. خودرو لاماری هیبریدی تفاوت‌هایی با خودرو لاماری بنزینی دارد و اصلی‌ترین تفاوت آن مرتبط با در پیشرانه این دو خودرو است. لاماری هیبریدی دارای یک موتور برقی 174 اسب‌بخاری است که به موتور بنزینی 1.5 لیتری توربوشارژ اضافه شده است. این خودرو با باتری 2 کیلووات ساعتی  شارژ می‌شود. وزن خودرو در لاماری برقی افزایش پیدا کرده است، اما عملکرد آن بهتر شده است مصرف سوخت نیز در آن کاهش یافته است. در هر صورت، لاماری هیبریدی می‌تواند گزینه خوبی برای کسانی باشد که به دنبال یک خودرو مدرن هستند و می‌خواهند با خرید لاماری حس خوبی را تجربه کنند.

 بررسی فنی لاماری هیبریدی

در اولین قدم از بررسی لاماری هیبریدی بصورت تخصصی باید به این مسئله اشاره کنیم که این خودرو در دی ماه سال 1402 برای اولین بار معرفی گردید و می‌توان گفت که لاماری هیبریدی خودرویی تازه در بازار ایرانی به شمار می‌رود. با توجه به این مسئله که مصرف سوخت در خودرو لاماری برقی کمتر از نسخه بنزینی است، بسیاری از کسانی که دغدغه محیط زیست و کاهش آسیب به آن را دارند، به سراغ این خودرو می‌روند. عملکرد خودرو برقی از بنزینی کمی بهتر است، اما باید بدانید این تفاوت فاحش نیست.

جهتکسب اطلاعات بیشتر در مورد گارانتی و خدمات پس از فروش لاماری در شرکت کارنو کلیک کنید.

بررسی بدنه لاماری هیبریدی

در رابطه با بررسی لاماری هیبریدی بصورت تخصصی، باید به طراحی بدنه این دو خودرو بپردازیم و اطلاعات کاملی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. بهتر است بدانید که تفاوت ظاهری این دو خودرو با یکدیگر زیاد نیست.  یکی از تفاوت‌هایی که در این دو خودرو دیده می‌شود، سپرهای جلو و عقب است که در این دو نسخه تفاوتی با یکدیگر دارند. همچنین، در بخش جلو لاماری برقی المان‌های عمودی با ظاهر کروم اضافه شده‌اند و این المان‌ها در بخش پایین سپر نیز دیده می‌شوند. اما این طراحی در نسخه معمولی یا همان بنزینی وجود ندارد.

بررسی لاماری هیبریدی

طراحی داخلی لاماری هیبریدی

یکی از مواردی که در رابطه با بررسی لاماری هیبریدی بصورت تخصصی باید به آن اشاره کنیم، طراحی داخلی لاماری است. طراحی داخلی لاماری هیبریدی به صورت زیر است که با نسخه معمولی تفاوت دارد:

  • لاماری برقی دارای صندلی‌های یکپارچه و متفاوت است که دارای تریم فسفری است
  • این خودرو دارای دکمه استارات طراحی الماسی است 
  • اهرم تعویض در این خودرو با لاماری معمولی متفاوت است
  • صندلی‌ رانند در 10 جهت به صورت برقی تنظیم می‌شود ( در نسخه معمولی تنها در 6 جهت قابل تنظیم است) 
  • صندلی‌های لاماری هیبریدی دارای ماساژور 5 حالته هستند 

در نسخه هیبریدی طراحی‌های دیگری نیز در داخل خودرو دیده می‌شود که عبارتند از مموری صندلی و آینه، گرمکن و سردکن صندلی و قابلیت تنظیم برقی صندلی در چهار عالت برای سرنشینان.

بررسی آپشن‌های لاماری برقی

یکی از مواردی که در رابطه با بررسی لاماری هیبریدی بصورت تخصصی باید به آن اشاره کنیم، آپشن‌هایی است که در لاماری برقی به کار رفته است.  تمامی آپشن‌هایی که در لاماری ایما معمولی وجود دارد، در نسخه هیبریدی موجود است. آپشن‌های دیگر این خودرو عبارتند از:

  • سیستم خودکار تنظیم آینه هنگام حرکت به عقب
  •  دوربین 360 درجه
  •  در برقی عقب
  •  نورپردازی داخل کابین و نوربالای اتوماتیک
  •  سقف پانورامیک و امکان تنظیم نور ورودی با عنوان Skylight 

بررسی لاماری هیبریدی بصورت تخصصی باید از نظر مشخصات فنی، طراحی داخلی، آپشن‌های به کار رفته در خودرو و موارد دیگر صورت گیرد تا خریداران بتوانند در پایان، شناخت کاملی به تفاوت‌های دو خودرو داشته باشند و با توجه به بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنند.