مقایسه تخصصی لاماری ایما و تیگو8

مقایسه تخصصی لاماری ایما و تیگو8 + راهنمای خرید

مقایسه تخصصی لاماری ایما و تیگو8

مقایسه تخصصی لاماری ایما و تیگو8 در ابعاد مختلف بدنه، مشخصات فنی، طراحی داخلی، قدرت موتور و مصرف سوخت به شما کمک می‌کند خرید بهتری را تجربه کنید و این مسئله بسیار ارزشمند است. این دو خودرو دارای شباهت‌ها و تفاوت‌های مختلفی هستند و همین امر باعث شده است مقایسه لاماری و تیگو 8 به یک مسئله بسیار مهم در میان کسانی تبدیل شود که به دنبال یک خرید هوشمندانه هستند. تیگو 8 و لاماری ایما هر دو از خودروهای شاسی بلند وارداتی هستند و از زمانی که به ایران وارد شده‌اند، مورد توجه کاربران توجه قرار گرفته‌اند. در گذشته، خودروهای شاسی بلند برای کسانی مناسب بودند که جمعیت زیادی داشتند، اما امروزه، این خودرو جوان پسند شده‌اند و وسیله‌ای هستند که افراد می‌توانند حسن سلیقه خود را به دیگران نشان دهند. برای خرید لاماری از طریق نمایندگی رسمی لاماری اقدام نمایید.

مقایسه بدنه لاماری و تیگو 8

زمانی که صحبت از مقایسه تخصصی لاماری ایما و تیگو8 می‌شود، اولین مسئله‌ای که مورد توجه قرار می‌گیرد مقایسه بدنه این دو خودرو است. بهتر بدانید که طراحی این دو خودرو تقریبا مشابه به یکدیگر است و تفاوتی در آنها دیده نمی‌شود. هر دو خودرو شاسی بلند هستند و ظاهر یکسانی دارند. با وجود این، طراحی تیگو تا حد زیادی به طراحی خودروهای کلاسیک نزدیک است. اما رگه‌هایی از طراحی مدرن در لاماری ایما دیده می‌شود. با توجه به این تفاوت‌ها، شما باید هر دو خودرو را به دقت مشاهده کنید و در پایان، بهترین خودرو را خریداری کنید.

مقایسه فنی لاماری و تیگو 8

یکی دیگر از مواردی که در مقایسه تخصصی لاماری ایما و تیگو8 باید به آن اشاره کنیم، مقایسه فنی این دو خودرو است. گیربکس در هر دو خودرو دو کلاچه و خودکار است و همین امر باعث شده است که عملکرد این دو خودرو مشابه به یکدیگر باشد. تعداد دنده‌ها در هر دو خودرو برابر با 7 است. محور محرک در خودرو لاماری ایما محور جلو و در تیگو چهار چرخ است. به طور کلی، کاربرانی که از هر دو خودرو استفاده کرده‌اند به این مسئله اشاره می‌کنند که راحتی حرکت در خودرو تیگو بیشتر از خودرو لاماری ایما است و این تفاوت زیاد محسوس نیست. بنابراین، شما می‌توانید با خیال آسوده هر خودرویی را که احساس می‌کنید به نیازهای شما نزدیک است، خریداری کنید.

 لاماری ایما و تیگو8

مقایسه محرکه و شاسی لاماری و تیگو 8

یکی دیگر از مواردی که در مقایسه تخصصی لاماری ایما و تیگو8 مطرح می‌شود و باید به آن توجه داشت، مقایسه محرکه و شاسی این دو خودرو با یکدیگر است. بهتر است بدانید که سیستم فرمان در هر دو خودرو برقی است. خودرو لاماری دارای سیستم تعلیق جلو مک فرسون است، اما خودرو تیگو این قابلیت را ندارد. از طرف دیگر، سیستم فرمان تیگو تلسکوپی است، اما این قابلیت در خودرو لاماری ایما تعریف نشده است. این تفاوت‌ها باعث شده‌اند که در زمان حرکت و استفاده از این خودرو، تفاوت‌هایی در مدل حرکت و روانی آنها مشاهده شود.

مقایسه مصرف سوخت لاماری و تیگو 8

در پایان مقایسه تخصصی لاماری ایما و تیگو8، باید به مسئله مهم مصرف سوخت این دو خودرو بپردازیم. مصرف سوخت در این دو خودرو در جدول زیر نمایش داده شده است.

همانطور که مشاهده می‌کنید، خودرو لاماری در مقایسه با تیگو در مصرف سوخت برتری‌هایی دارد و این مسئله باید در زمان خرید مد نظر باشد. 

همانطور که متوجه شده‌اید هر دو خودرو وارداتی چینی هستند و در دسته خودروهای شاسی بلند و جمع و جور قرار می‌گیرند. از طرف دیگر، باید به این مسئله توجه داشته باشید که این دو خودرو دارای تفاوت‌هایی در ظاهر هستند که تیگو بیشتر به خودروهای کلاسیک و لاماری به خودروهای مدرن مشابه است. خودرو لاماری ایما در مقایسه با تیگو قدرت فنی پایین‌تری دارد. اما مصرف سوخت در لاماری ایما بهینه‌تر است. این تفاوت‌ها اهمیت زیادی دارد.