نمایندگی هیوندای النترای

نمایندگی هیوندای النترای تهران | لیست نمایندگی های مجاز

نمایندگی هیوندای النترای تهران

نمایندگی مجاز هیوندای النترای شعب مختلفی در سراسر پایتخت دارد. در اینجا لیستی از عاملیت هیوندای النترای در نقاط مختلف تهران را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم. قبل از شروع به معرفی هرکدام از آن‌ها، لازم است بدانید که نمایندگی مجاز هیوندای النترای باید شرایطی و ضوابطی را داشته باشد تا مشتریان بتوانند از مجاز بودن عاملیت هیوندای النترای مطمئن شوند. برای تشخیص عاملیت مجاز نمایندگی خودرو، چند روش وجود دارد:

  1. وب سایت و صفحات رسمی شرکت خودروسازی: به وب سایت شرکت خودروساز مورد نظرتان مراجعه کنید. در بخش مربوط به خدمات پس از فروش، لیستی از نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور به همراه آدرس، شماره تلفن و وب سایت آنها ارائه شده است. همچنین می‌توانید از طریق صفحات رسمی شرکت در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام یا کانال تلگرام، لیست نمایندگی‌های مجاز را دریافت کنید.
  2. استعلام از طریق تماس با شرکت خودروسازی: با تماس با مرکز ارتباط با مشتریان شرکت خودروساز، می‌توانید از لیست نمایندگی‌های مجاز در شهر یا منطقه خود مطلع شوید. به‌عنوان‌مثال برای استعلام مجاز بودن نمایندگی هیوندای در ایران، می‌توانید با شرکت کرمان موتور تماس بگیرید. این مرکز همچنین می‌تواند به سؤالات شما در مورد خدمات و ضمانت‌های ارائه شده توسط نمایندگی‌ها پاسخ دهد.
  3. مشاهده تابلو و علائم ظاهری: نمایندگی‌های مجاز باید دارای تابلو و علائم مشخصی باشند که آنها را از سایر مراکز تعمیر و نگهداری متمایز می‌کند. این تابلوها معمولاً شامل آرم و نشان شرکت خودروساز، نام نمایندگی، شماره مجوز و آدرس وب سایت می‌باشد.
  4. بررسی فاکتورها و برگه‌های ضمانت: در زمان مراجعه به نمایندگی، حتماً فاکتورها و برگه‌های ضمانت را به دقت بررسی کنید. این برگه‌ها باید دارای آرم و نشان شرکت خودروساز، نام نمایندگی، تاریخ ارائه خدمات، شرح خدمات انجام شده و شماره سریال قطعات استفاده شده باشند.
  5. پرس و جو از سایر مشتریان: می‌توانید از سایر مشتریان نمایندگی در مورد کیفیت خدمات و رضایت آنها از عملکرد نمایندگی سؤال کنید. همچنین می‌توانید نظرات و تجربیات آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها مربوطه مراجعه کنید. ناگفته نماند که نظر خود شما نیز می‌تواند به سایر افراد در این زمینه کمک کند.

مطالعه بیشتر: قطعات جیلی آزکارا | لوازم یدکی جیلی | قیمت مناسب

لیست نمایندگی‌های مجاز هیوندای النترای در تهران

  • نمایندگی هیوندای در خیابان شریعتی واقع شده است. این نمایندگی دارای رتبه 4.  ستاره در Google Maps است. ساعات کاری این نمایندگی شنبه تا پنجشنبه از ساعت 7 صبح تا 6:30 عصر و جمعه ها از ساعت 7:30 صبح تا 1 ظهر می باشد. 
  • هیوندای در منطقه 2، در خیابان ستارخان واقع شده است. این نمایندگی دارای رتبه 3.  ستاره در Google Maps  است. ساعات کاری این نمایندگی شنبه تا جمعه از 8 صبح تا 7 بعد از ظهر می باشد. 
  • هیوندای در منطقه 12، در خیابان لاله زار واقع شده است. این نمایندگی دارای رتبه 5 ستاره در Google Maps  است. ساعات کاری این نمایندگی شنبه تا پنجشنبه از 8:30 صبح تا 9 شب و جمعه ها تعطیل می باشد. 
  • آسان موتور در بزرگراه شهید لشکری، در خیابان شانزدهم واقع شده است. این نمایندگی دارای رتبه 3.  ستاره در Google Maps است. ساعات کاری این نمایندگی شنبه تا چهارشنبه از 8 صبح تا 5 بعد از ظهر و پنجشنبه ها و جمعه ها تعطیل می باشد. 

یکی دیگر از نمایندگی های هیوندای در خیابان ولیعصر واقع شده است. این نمایندگی دارای رتبه 5 ستاره در Google Maps  است. متاسفانه ساعات کاری این نمایندگی در دسترس نیست. 

بیشتر بخوانید: تاریخچه بیمه اتومبیل در جهان و ایران

شماره تماس نمایندگی هیوندای النترای

در بخش قبلی نمایندگی و عاملیت مجاز هیوندای النترای در تهران را معرفی کردیم. در این بخش شماره تلفن هرکدام از این نمایندگی‌ها را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم.

  • شماره تماس نمایندگی هیوندای در خیابان شریعتی: +98 21 8845 0203
  • شماره تماس نمایندگی هیوندای در ستارخان:  +98 21 6650 5195
  • شماره تماس نمایندگی هیوندای در لاله زار:  +98 912 277 0532
  • شماره تماس نمایندگی هیوندای در بزرگراه لشکری: +98 21 4864 0000
  • شماره تماس نمایندگی هیوندای در شیخ بهایی (کرمان موتور):  +98 21 8860 8728

علاوه بر این، می‌توانید برای یافتن شماره تماس نمایندگی‌های هیوندای النترا در تهران از وب سایت KTL استفاده کنید: https://www.ktl-co.com/dealers