بهترین خودرو چینی در ایران

بهترین خودرو چینی در ایران

مزیت خودروهای چینی برای ایرانیان

مزیت‌های خودرو‌های چینی برای ایرانیان شامل موارد زیر است:

  • طراحی زیبا

در سال‌های اخیر خودرو‌های چینی طراحی مدرن و زیباتری نسبت به سال‌های قبل و در مقایسه با خودرو‌های داخلی دارند.

  • تجهیزات زیاد

یکی از نقاط قوت و مزیت بهترین خودرو‌های چینی طیف زیادی از تجهیزات رفاهی و ایمنی است. کسانی که به دنبال خرید خودرو هستند علاقه زیادی به این آپشن ها دارند.

  • شرایط فروش متنوع

به دلیل اینکه قیمت خودرو‌های صفر کیلومتر چینی معادل قیمت مدل‌های کره ای، ژاپنی و اروپایی است این موضوع باعث می‌شود خودرو‌های چینی وسوسه کننده باشد.

  • ایمنی

می‌توان گفت بهترین خودرو‌های چینی در ایران در حال حاضر مدرن هستند و در مقایسه با خودرو‌های قدیمی ایمنی بیشتری دارند. باید گفت رگلاتو‌های چینی نیز استاندارد‌های سخت گیرانه ای برای ایمنی دارند و خریداران ماشین‌های چینی می‌توانند تا حد زیادی از ایمنی این خودرو ها مطمئن شوند.

مقایسه قیمت ماشین‌های چینی 1403

اگر بخواهیم نگاهی به تاریخ بیمه و مقایسه قیمت ماشین‌های چینی 1403 در ایران داشته باشیم می‌توانیم از سال 1270 که امتیاز تامین بیمه کل کشور را به یک شخص روس واگذار کردیم، شروع کنیم. باید بدانید اولین بار در سال 1314 شرکت بیمه ایران به عنوان اولین شرکت بیمه در ایران تاسیس شد. پس از تاسیس شرکت اولین قانون بیمه در ایران در سال 1316 به تصویب رسید. اولین شرکت خصوصی بیمه با نام بیمه شرق در سال 1329 تاسیس شد. بیمه مرکزی ایران برای حمایت از حقوق بیمه گزاران و همچنین شرکت‌های بیمه در سال 1350 تاسیس شد. می‌توان گفت از سال 1396 سامانه استعلام، مقایسه و خرید آنلاین بیمه دات کام راه اندازی شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تست درایو هیوندای اکسنت کلیک کنید.

معایب ماشین‌های چینی

از معایب ماشین‌های چینی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازار کم رونق خرید و فروش

افت قیمت خودرو‌های چینی پس از تصادف بیشتر از خودرو‌های داخلی است. اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که خودرو خود را خود تعویض می‌کنید و نسبت به قیمت و بودجه حساس هستید، انتخاب کردن خودرو‌های چینی گزینه مناسبی برای شما نیست.

  • قطعات یدکی گران قیمت 

ممکن است در نگاه اول کسانی که می‌خواهند ماشین چینی خریداری کنند به قیمت قطعات یدکی آن توجه نکنند. اما پس از یک تصادف جزئی با دیدن قیمت ها شوکه خواهند شد. اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم قیمت قطعات برخی از خودرو‌های لوکس با بهترین خودرو‌های چینی در ایران برابری می‌کند.

  • ایرادات کیفی و فنی

با توجه به اینکه کیفیت برخی از خودرو‌های چینی از خودرو‌های قدیمی بهتر است هر چندوقت با مشکلاتی در برند‌های چینی مواجه می‌شویم که با توجه به قیمت این خودرو ها جای تعجب دارد. پس بهتر است هنگام خرید این خودرو ها دقت کافی داشته باشید.

بهترین خودروهای چینی در ایران 

با گذشت زمان صنعت خودرو سازی چین رشد قابل توجهی داشته است. اواخر دهه 90 بهترین خودرو‌های چینی در ایران با طراحی‌های جدید و متنوع و مشخصات فنی پیشرفته وارد بازار شدند و این خودرو ها نسبت به محصولات قبلی، امکانات بهتر و مدرن‌تری داشتند.

این خودرو ها توسط شرکت‌های مدیران خودرو، کرمان موتور، بهمن موتور و ایران خودرو که جز شرکت‌های بزرگ خودرو سازی هستند عرضه و به مشتریان تحویل داده شد.

انواع ماشین‌های چینی داخل ایران

در این بخش ما سعی کرده ایم انواع ماشین‌های چینی داخل بازار ایران را بررسی کنیم.

  • جک S5

این خودرو سال 1394 وارد ایران شد. این خودرو به دلیل پیشرانه قدرتمند و طراحی جذابی که دارد موفق شد برای خودش طرفداران زیادی پیدا کند. با آمدن این خودرو به بازار ایران ذهنیت بد خریداران ماشین‌های چینی تغییر پیدا کرد. باید بدانید قیمت این ماشین در دو سال اخیر افزایش پیدا کرده است. این خودرو از نظر بازار فروش یکی از بهترین‌ خودرو‌های چینی در ایران است.

  • چری آریزو 5

جدیدا سلیقه مردم به سمت خودرو‌های کراس اوور رفته است و خودرو‌های چینی که در این کلاس هستند تقاضای بیشتری دارند. چری آریزو 5 یکی از پر فروش ترین سدان‌های چینی است که در حال حاضر در بازار وجود دارد. این خودرو در سال 95 توسط شرکت مدیران خودرو وارد بازار شده است. این خودرو دارای طراحی جذاب، مشخصات فنی معقول، آپشن‌های قابل قبول و خدمات پس از فروش است.

  • فونیکس تیگو 8 پرو

تیگو 8 پرو از سال 1400 توسط مدیران خودرو عرضه شد. این خودرو را به نام فونیکس تیگو 8 پرو نیز می‌شناسند. از لحاظ فضای کابین و مشخصات فنی در سطح بالایی قرار دارد. می‌توان گفت نقطه قوت اصلی این خودرو سطح آپشن هایی است که دارد.

  • KMC T8

این خودرو در سال 99 به بازار آمد اما توانست در مدت کوتاهی موفق شود. قیمت این خودرو به شکلی است که کمتر کسی از این خودرو برای حمل بار استفاده می‌کند به دلیل اینکه جوان پسند است.

در حال حاضر کم‌تر کسی پس از خرید بهترین خودرو چینی در ایران دغدغه کیفیت پایین خودرو خود را دارد. اما این دغدغه در مورد خدمات پس از فروش و بازار فروش دست دوم کماکان وجود دارد.