شرایط فروش هیوندای klt

شرایط فروش هیوندای klt

آخرین دوره فروش خودرو در سامانه فروش هیوندای klt در اسفند 1402 و فروردین 34 انجام شد و در آن، 4 مدل از خودروهای هیوندای شامل کرتا، النترا و توسان به صورت یکپارچه و از طریق سامانه “فروش خودروهای وارداتی” وزارت صنعت، معدن و تجارت به متقاضیان عرضه شد. در حال حاضر، هیچ برنامه‌ای برای برگزاری مجدد فروش یکپارچه خودروهای هیوندای KLT توسط وزارت صمت اعلام نشده است. با این حال، شما می‌توانید از طریق روش‌های زیر از شرایط فروش یکپارچه هیوندای klt و زمان دقیق اجرای این برنامه مطلع شوید:

علاوه بر این، شما می‌توانید از طریق نمایندگی‌های مجاز KLT در سراسر ایران نیز اقدام به خرید خودروهای هیوندای کنید.

برای اطلاع از شرایط فروش و قیمت به روز خودروهای هیوندای در نمایندگی‌ها، می‌توانید با نمایندگی مورد نظر خود در شهر یا منطقه خود تماس بگیرید.

فراخوان ثبت نام هیوندای klt 

همان‌طور که کمی قبل گفته شد، در حال حاضر (17 اردیبهشت 1404)، هیچ طرح فروش فعالی از سوی شرکت کرمان موتور (KLT) برای خودروهای هیوندای وجود ندارد و به تبع آن، فراخوان ثبت نامی نیز برای این خودروها فعال نیست. آخرین دوره ثبت نام برای خرید خودروهای هیوندای KLT در قالب طرح فروش یکپارچه، در اسفند 1402 و فروردین 1403 انجام شد. با این حال بهترین راه برای مطلع شدن از فراخوان ثبت نام هیوندای klt، مراجعه به سامانه فروش هیوندای klt از طریق راه های ارتباطی زیر است.

  • مراجعه به وب سایت رسمی شرکت کرمان موتور (KLT)
  • تماس با شماره تلفن سراسری KLT: 021-44807000
  • دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی KLT:
  • مراجعه به وب سایت و یا شبکه‌های اجتماعی وزارت صنعت، معدن و تجارت

علاوه بر این، شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز KLT در سراسر ایران، از شرایط و زمان احتمالی پیش فروش یا فروش فوری خودروهای هیوندای مطلع شده و در صورت تمایل، برای خرید خودرو ثبت نام کنید.

نکات  درباره فراخوان ثبت نام هیوندای klt:

  • شرایط و زمان ثبت نام در طرح‌های فروش آینده هیوندای KLT ممکن است متفاوت باشد. به عبارت دیگر، ماه یا روز مشخصی برای زمان ثبت نام انتخاب نشده و پیش‌بینی ناپذیر است.
  • در زمان آغاز هر طرح فروش، تقاضا برای خودروهای هیوندای KLT معمولاً زیاد است و ممکن است به سرعت ظرفیت آن تکمیل شود؛ به همین جهت اگر قصد خرید خودرو از سامانه یکپارچه فروش هیوندای klt  را دارید، در زمان فراخوان سریعاً اقدام کنید.
  • توصیه می‌شود برای اطلاع از زمان دقیق آغاز هر طرح فروش و ثبت نام در آن، از منابع خبری معتبر و شبکه‌های اجتماعی KLT استفاده کنید.

فراخوان فروش فوق‌العاده هیوندای klt 

فراخوان فوق‌العاده هیوندای klt معمولاً با شرایطی فوق‌العاده (پرداخت اقساطی و…) و همچنین تخفیفات جذاب انجام می‌شود. این فراخوان معمولاً یک الی دو بار در سال اجرا می‌شود. آخرین دوره فروش فوق‌العاده خودروهای هیوندای KLT در دی ماه 1402 انجام شد و در آن، مدل‌های i30 سدان و i20 هاچ‌بک با شرایط ویژه و تخفیف به متقاضیان عرضه شد. همان‌طور که کمی بالاتر هم گفتیم برای اطلاع دقیق از زمان فراخوان فروش فوق‌العاده در سامانه فروش هیوندای klt از طریق روش‌های زیر با ما در ارتباط باشید. 

علاوه بر این، شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز KLT در سراسر ایران، از شرایط و زمان احتمالی فروش فوق‌العاده خودروهای هیوندای مطلع شده و در صورت تمایل، برای خرید خودرو ثبت نام کنید. ممنون از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید. امیدواریم توانسته باشیم با نوشتن این مقاله، مطالب و نکات مهمی را به شما عزیزان ارائه داده باشیم. فراموش نکنید که سوالات و نظرات خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذراید.